Zarządzenie Nr 7/07
ZARZĄDZENIE NR 7/07
KIEROWNIKA URZĘDU - WÓJTA GMINY NAREW
z dnia 11 września 2007 r.
w sprawie zmiany regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Narew.
Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W załączniku nr 1 do Zarządzenia Kierownika Urzędu - Wójta Gminy Narew nr 3/06 z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Narew wprowadzam następujące zmiany:
1) § 11 ust.1 pkt 1 otrzymuje następujące brzmienie:
„ Referat Organizacyjny w składzie: (symbol OR)
- kierownik referatu - 1 etat
- inspektor - 1 etat
- starszy specjalista - 2 etaty
- podinspektor - 1 etat”,
2) § 11 ust.1 pkt 3 otrzymuje następujące brzmienie:
„ Referat Gospodarki Komunalnej w składzie: (symbol GK)
- kierownik referatu - 1 etat
- inspektor - 5 etatów”,
- stanowiska pracy w zakresie obsługi pojazdów mechanicznych, konserwacji obiektów komunalnych, obsługi urzędu i prac porządkowych - 13 etatów.
3) w § 11 ust.1 skreśla się pkt 6,
4) § 14 pkt 3 i 6 otrzymują brzmienie:
3. „ wdrażanie i nadzór nad przestrzeganiem zasad instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i rzeczowego wykazu akt, a w szczególności prowadzenie rejestrów urzędowych, rejestracja korespondencji, nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów”
6. „ obsługa sekretariatu Urzędu, kierowanie ruchem interesantów i udzielanie wstępnej informacji o formach i zasadach załatwiania spraw administracyjnych”,
5) w § 14 dodaje się pkt 19 - 24 w brzmieniu:
19. „ realizacja zadań i kompetencji przypisanych organom gminy w zakresie rolnictwa i jego otoczenia”.
20. „ realizacja innych zadań w zakresie obsługi rolnictwa, w szczególności we współpracy z innymi instytucjami oraz organami administracji publicznej, pomoc w przygotowywaniu wniosków o dopłaty bezpośrednie, doradztwo , informacja i szkolenia dla rolników,
21. wykonywanie wszystkich zadań związanych z kompetencjami
organu prowadzącego, w tym nadzoru i kontroli administracyjnej w sto-
sunku do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Narwi i Publicznego Gi-
mnazjum w Narwi,
22. wykonywanie wszystkich zadań związanych z kompetencjami Organizatora w rozumieniu ustawy z dnia 25 pażdziernika 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, w tym nadzoru i kontroli administracyjnej w stosunku do Narwiańskiego Ośrodka Kultury oraz Gminnej Biblioteki Publicznej,
23. udział i pomoc w organizowaniu imprez kultralnych i ludowych,
24. prowadzenie spraw kadrowych dyrektorów samorzadowych instytucji
kultury oraz jednostek oświatowych”,
6) w § 15 dodaje się pkt 16 w brzmieniu:
16. „ prowadzenie księgowości i spraw płacowych samorządowej instytucji kultury – Narwiańskiego Ośrodka Kultury”
7) w § 16 skreśla się pkt 21,
8) skreśla się § 19.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Wójt
mgr Jakub Sadowski
Metryka strony