Protokół Nr XXIV/05

Protokół Nr XXIV/05

 

XXIV Sesja Rady Gminy Narew odbyła się 7 grudnia 2005 roku w dużej Sali konferencyjnej Urzędu Gminy Narew przy ulicy Mickiewicza 101.

Obrady XXIV Sesji Rady Gminy Narew otworzył o godz. 10.00 Przewodniczący Rady mgr Eugeniusz Dudzicz, który powitał Wójta, Sekretarza, Skarbnika Gminy, radnych, sołtysów, radnego powiatowego oraz zaproszonych gości.

Następnie Przewodniczący Rady na podstawie listy obecności poinformował, że na ustawowy stan Rady – 15 radnych – obecnych jest 10 radnych i stwierdził prawomocność obrad. Nieobecni radni: Kiryłowicz Andrzej, Mirosław Gromotowicz, Jerzy Sakowski, Bożena Zofia Pogorzelska, Mikołaj Kondraciuk. Lista obecności stanowi załącznik Nr 1 do oryginału protokołu.

Przewodniczący Rady zapytał, czy są uwagi lub wnioski do zaproponowanego porządku obrad.

Walentyna Timofiejuk zaproponowała, aby rozszerzyć pkt. 6. Podjęcie uchwał o przegłosowanie wniosku Komisji Budżetu i Finansów w sprawie wszczęcia procedury likwidacyjnej szkoły filialnej w Łosince.

Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie propozycję Radnej Walentyny Timofiejuk. Za wprowadzeniem do porządku obrad głosowania nad wnioskiem komisji budżetu i finansów głosowało 7 radnych.

Innych uwag i wniosków nie zgłoszono.

Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie porządek obrad wraz z proponowaną zmianą. W głosowaniu wzięło udział 10 radnych.

Za przyjęciem porządku głosowało 7 radnych, przeciw – 3, wstrzymało się – 0.

Rada zatwierdziła następujący porządek obrad:

1.      Otwarcie XXIV Sesji Rady Gminy.

2.      Ustalenie porządku dziennego.

3.      Przyjęcie protokołu z XXIII Sesji Rady Gminy.

4.      Informacja z działalności Wójta Gminy w okresie międzysesyjnym.

5.      Interpelacje i zapytania radnych.

6.      Podjęcie uchwał:

- w sprawie określenia zasad wynagradzania nauczycieli, ustalenia regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy oraz niektórych innych składników wynagrodzenia, a także wysokości, szczegółowych zasad przyznawania i wypłacania dodatku mieszkaniowego na 2006 rok;

- w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości;

- w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych;

- w sprawie budżetu gminy na 2006 rok;

- w sprawie zmian w budżecie gminy na 2005 rok.

- przegłosowanie wniosku Komisji Budżetu i Finansów w sprawie wszczęcia procedury likwidacyjnej szkoły filialnej w Łosince.

7.      Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.

8.      Wolne wnioski, informacje.

9.      Informacja o stanie przygotowań z zakresu ochrony przeciwpożarowej.

10.  Informacja Urzędu Skarbowego w Hajnówce o złożonych oświadczeniach majątkowych.

11.  Zamknięcie obrad XXIV Sesji Rady Gminy Narew.

 

Ad. 3.

Przewodniczący Rady poinformował, że protokół z XXIII Sesji Rady Gminy był wyłożony do wglądu w biurze rady i dzisiaj jest wyłożony na stoliku protokolanta. Jeżeli do końca Sesji nie zostaną zgłoszone uwagi do protokołu, będzie to oznaczało, że protokół został przyjęty bez uwag.

Uwag do końca Sesji nie wniesiono.

 

Przybyła radna Bożena Zofia Pogorzelska oraz radny Mikołaj Kondraciuk, wobec czego stan obecnych radnych wzrósł do 12.

 

Ad. 4.

Informację z działalności gminy w okresie międzysesyjnym złożył ustnie Wójt Gminy mgr Jakub Sadowski.

Poinformował między innymi:

  1. Gmina pracowała na pełnych obrotach: podpisaliśmy kilka ważkich umów i decyzji. Nasza praca koncentrowała się wokół przygotowania budżetu na 2006 rok. Jest to niezmiernie ambitny i niezmiernie trudny budżet. Napłynęły do nas poważne sumy pieniędzy. Z Phare 2003 otrzymaliśmy zapytanie, czy nasz wniosek na przebudowę stacji uzdatniania wody w Narwi jest aktualny. Po naszej twierdzącej odpowiedzi otrzymaliśmy podpisaną umowę na kwotę 260 tys EUR z przeznaczeniem na przebudowę stacji uzdatniania wody w Narwi. Oznacza to, że 1/3 kosztu przebudowy musimy wygospodarować z własnego budżetu. Budżet unijny kończy się 30 września 2006r. a więc inwestycja musi być zakończona i rozliczona do tej daty. Budowa kanalizacji idzie pełną parą. Jest to ogromna inwestycja, a prawdopodobnie konieczne będzie jej zwiększenie o 560 tys. zł. Chodzi o wybudowanie dodatkowych kanałów burzowych, np. z ulicy Młynowej poprzez ul. Piaski do rzeki. Dlatego też w pozostałych pozycjach budżetu nie zakładaliśmy zmian ani podwyżek. Nie ma zmian w stawkach podatkowych, z wyjątkiem stawki podatku rolnego, która spadła ze względu na obniżkę cen żyta z 34,50zł do 27,88zł za kwintal. Spowoduje to zmniejszenie dochodów gminy o około 63 tys. zł. Ambicją naszą jest, aby nie stracić tempa inwestycji, dlatego też staramy się wprowadzić do budżetu wszystkie inwestycje wynikające z Planu Rozwoju Lokalnego. Bez umieszczenia ich w budżecie nie będzie możliwe ich dofinansowanie. Wystąpiliśmy o dofinansowanie drogi do Gorodziska, drogi Gorędy – Bruszkowszczyzna – Odrynki, będziemy występować o dofinansowanie wodociągów do Lach, Koźlik i Gorodczyna. W Socach zmienił się wykonawca przyłączy i są one już wykonywane. Spodziewamy się refinansowania 121 tys. zł z kosztów poniesionych na budowę wodociągu na Socach.
  2. Kupiliśmy ładowarkę z kompletem zapasowych kół kompaktorowych do ugniatania śmieci za 41 968 tys. zł brutto z dostarczeniem do Narwi.
  3. Jesteśmy na etapie poszukiwania pługa do odśnieżania.
  4. Pracownicy Gospodarki Komunalnej naprawiają drogi, dożwirowują i równają.
  5. Dokonaliśmy lustracji hydrantów. Okazało się, że tylko na terenie miejscowości Narew jest 25 hydrantów do naprawienia. Wystąpiłem do Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Białymstoku z protestem. Otrzymałem odpowiedź, w której informują nas, że większość usterek zostało usuniętych.
  6. Przy budowie kanalizacji z pewnymi trudnościami, ale posuwamy się do przodu. Zwrócono już nam równowartość poniesionych kosztów w wysokości 609 439zł.
  7. Opracowaliśmy budżet na 2006 rok. Wielkość budżetu od 1998r. wzrosła prawie dwukrotnie z 4 060 tys. do ponad 10 mln po stronie wydatków w 2006 roku.
  8. MPO przysłało nam krótkie sprawozdanie z podpisanych umów na trenie Gminy Narew. Wynika z niego, że w naszej gminie umowy na odbiór śmieci podpisało 760 osób.
  9. Wszystkie świetlice i budynki użyteczności publicznej doposażyliśmy w drewniane ławy i stoły.

 

Ad. 5.

Nie zgłoszono żadnych interpelacji ani zapytań.

 

Ad. 6.

Podjęcie uchwał:

 

-        w sprawie określenia zasad wynagradzania nauczycieli, ustalenia regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy oraz niektórych innych składników wynagrodzenia, a także wysokości, szczegółowych zasad przyznawania i wypłacania dodatku mieszkaniowego na 2006 rok.

Przewodniczący Rady udzielił głosu Sekretarzowi Gminy, który powiedział, że przepisy nakładają obowiązek corocznego uchwalania regulaminu przyznawania wszystkich dodatków nauczycielskich. Niniejsza uchwała nie różni się zasadniczo od uchwały ubiegłorocznej. Dodał, że tym regulaminem Rada uchwala stawki dodatków i zasady na jakich można je wypłacać, natomiast nie gwarantuje środków na ich wypłacenie. Środki na ten cel otrzymuje gmina z subwencji.

Radna Halina Turbaczewska powiedziała, że nie zgadza się z § 2 regulaminu przyznawania dodatku mieszkaniowego, ponieważ wysokość dodatku powinna zależeć od wysokości dochodu na osobę w rodzinie, a nie ilości osób w rodzinie.

Wójt wyjaśnił, że Minister Pracy i Polityki Społecznej ustala stawki najniższego wynagrodzenia oraz określa, kto może być zaliczony do „osób w rodzinie uprawnionego nauczyciela”. Nie jest to więc zależne od decyzji Rady.

Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie projekt uchwały.

W głosowaniu jawnym głosowało 12 radnych. Za podjęciem uchwały głosowało 10 radnych, przeciw – 0, wstrzymało się – 2.

Uchwała Nr XXIV/154/05 Rady Gminy Narew z dnia 7 grudnia 2005 roku w sprawie określenia zasad wynagradzania nauczycieli, ustalenia regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy oraz niektórych innych składników wynagrodzenia, a także wysokości, szczegółowych zasad przyznawania i wypłacania dodatku mieszkaniowego na 2006 rok stanowi załącznik Nr 2 do protokołu.

 

-        w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.

Przewodniczący Rady udzielił głosu Wójtowi, który powiedział, że są to stawki na poziomie ubiegłorocznym.

Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie projekt uchwały.

W głosowaniu jawnym głosowało 12 radnych. Za podjęciem uchwały głosowało 11 radnych, przeciw – 0, wstrzymało się – 1.

Uchwała Nr XXIV/155/05 Rady Gminy Narew z dnia 7 grudnia 2005 roku w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości stanowi załącznik Nr 3 do protokołu.

 

-        w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych.

Przewodniczący Rady udzielił głosu Wójtowi, który powiedział, że stawki są na poziomie ubiegłorocznym z wyjątkiem czterech przypadków, w których kwoty uległy zaokrągleniu ze względu na wymóg ustawowy.

W głosowaniu jawnym głosowało 12 radnych. Za podjęciem uchwały głosowało 11 radnych, przeciw – 0, wstrzymało się – 1.

Uchwała Nr XXIV/156/05 Rady Gminy Narew z dnia 7 grudnia 2005 roku w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych stanowi załącznik Nr 4 do protokołu.

 

-        w sprawie budżetu gminy na 2006 rok.

Przewodniczący Rady udzielił głosu Skarbnik, która powiedziała, że projekt budżetu gminy na 2006 rok był przedmiotem obrad wszystkich komisji rady. Od czasu odbycia się komisji zaistniała konieczność wprowadzenia zmian w budżecie na 2006. Naniesione zmiany radni otrzymali w formie pisemnej (załącznik Nr 5), a Skarbnik udzieliła objaśnień.

Radny Witalis Gromotowicz powiedział, że należałoby kontynuować wodociągowanie gminy.

Wójt wyjaśnił, że należy mieć wpisaną do budżetu daną inwestycję oraz pokazać źródła jej finansowania, aby móc starać się o środki unijne, bowiem pomoc finansowa UE polega na refundacji poniesionych kosztów.

Mikołaj Kondraciuk zapytał, czy niewykorzystane w 2006 roku środki finansowe mogą zostać przeznaczone na budowę pozostałych wodociągów.

Wójt odpowiedział, że tak. Powiedział, że złożyliśmy wniosek na refundację kosztów budowy drogi do wsi Gorodzisko. Jeżeli one wpłyną to zostaną przeznaczone na budowę wodociągów.

Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie projekt uchwały.

W głosowaniu jawnym głosowało 12 radnych. Za podjęciem uchwały głosowało 12 radnych, przeciw – 0, wstrzymało się – 0.

Uchwała Nr XXIV/157/05 Rady Gminy Narew z dnia 7 grudnia 2005 roku w sprawie budżetu gminy na 2006 rok stanowi załącznik Nr 6 do protokołu.

 

-        w sprawie zmian w budżecie gminy na 2005 rok.

Przewodniczący Rady udzielił głosu Skarbnik Gminy, która przedstawiła wprowadzane uchwałą zmiany.

Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie projekt uchwały.

W głosowaniu jawnym głosowało 12 radnych. Za podjęciem uchwały głosowało 12 radnych, przeciw – 0, wstrzymało się – 0.

Uchwała Nr XXIV/158/05 Rady Gminy Narew z dnia 7 grudnia 2005 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2005 rok stanowi załącznik Nr 7 do protokołu.

 

-        przegłosowanie wniosku Komisji Budżetu i Finansów w sprawie wszczęcia procedury likwidacyjnej szkoły filialnej w Łosince.

Przewodniczący Rady poprosił radną Walentynę Timofiejuk o przedstawienie wniosku. Radna przeczytała wniosek, który stanowi załącznik Nr 8 do oryginału protokołu. Wyjaśniła, że procedura wymaga, aby wójt wystąpił do Kuratorium Oświaty o wyrażenie opinii w sprawie likwidacji szkoły. Po uzyskaniu zgody rada gminy podejmuje uchwałę o zamknięciu placówki.

Przewodniczący Rady udzielił głosu Wójtowi, który powiedział, że temat funkcjonowania szkół jest bardzo delikatny. Powiedział, że ma krytyczne podejście do sposobu jego formułowania. Wniosek komisji nie jest wytyczną dla wójta, dlatego, gdyby Wysoka Rada chciała podjąć jakąkolwiek decyzję to należałoby podjąć uchwałę, która zawierałaby zobowiązanie Wójta do podjęcia odpowiednich kroków. Utrzymanie szkoły w Łosince nie jest ekonomiczne ze względu na wysoki koszt utrzymania dzieci. Są argumenty za jak i przeciw. Wójt powiedział, że podczas likwidowania poprzednich placówek w Trześciance i Krzywcu rozmawiał z rodzicami uczniów, aby nie decydować „zza biurka”. Budynek, w przypadku zlikwidowania szkoły, będzie można zagospodarować przenosząc tam bibliotekę i jednostkę straży pożarnej.

Przewodniczący Rady powiedział, że jeżeli nie był na sesję przygotowany projekt uchwały, to nie może ona być poddana pod głosowanie. Powiedział, że wyliczony koszt utrzymania jednego dziecka wynosi 873 zł miesięcznie. Zostało to policzone na 14 uczniów. Obecnie do szkoły w Łosince uczęszcza 22 uczniów. Są tam również trzy-, cztero-, i pięciolatki. Przy szkole w Narwi funkcjonuje przedszkole, do którego uczęszcza 29 dzieci. Koszt utrzymania przedszkola w Narwi wynosi 76 tys. Wynika z tego, że koszt utrzymania jednego dziecka w przedszkolu w Narwi wynosi 2 620 zł. W Łosince jest 8 przedszkolaków. Daje to kwotę 2 0965 zł, którą należałoby odjąć od kosztów utrzymania szkoły w Łosince. Dodał, że dzieci z mniejszych miejscowości powinny mieć zapewnioną możliwość równego startu: uczęszczania do przedszkola, gdzie uczą się i rozwijają. Powiedział, że pozostaje jeszcze kwestia dwóch nauczycielek pracujących w Łosince. Zwolnienie ich przyniosłoby oszczędności, ale na pewno nikt nie chciałby się sam znaleźć w takiej sytuacji. Zaapelował do radnych o podjęcie przemyślanej i suwerennej decyzji. Poinformował, że prawdopodobnie od przyszłego roku obowiązek szkolny ma dotyczyć pięciolatków, wobec czego zwiększy się zapotrzebowanie na nauczycieli i problem samoczynnie się rozwiąże.

            Przewodniczący Rady udzielił głosu radnej Walentynie Timofiejuk, która powiedziała, że jako przewodnicząca komisji jest zobowiązana do przedstawienia wniosku komisji radzie gminy.

            Przewodniczący Rady udzielił głosu radnemu Michałowi Andrzejuk-Sawickiemu, który powiedział, że na komisji zostało powiedziane, że można będzie zlikwidować szkołę w Łosince, pod warunkiem zatrudnienia nauczycieli.

            Przewodniczący Rady udzielił głosu radnemu Janowi Selwestrukowi, który powiedział, że zlikwidowano szkoły w Trześciance i Krzywcu. Powiedział, że jest za tym, aby uczniowie jeździli do szkoły w Narwi, bo to ładna szkoła i lepsza nauka.

Przewodniczący Rady udzielił głosu radnemu Mikołajowi Kondraciukowi, który powiedział, że powinien być za likwidacją tej szkoły, ale gdy widzi jak małe dzieci są zabierane przez autobus szkolny o godzinie siódmej rano, a po południu podczas odwożenia śpią, to jest za pozostawieniem szkoły w Łosince. Dodał, że najmniejsze dzieci powinny zostać. Nawet jeżeli zaoszczędzi się około 50 tys. rocznie, to te pieniądze się rozpłyną.

            Radny Jan Selwestruk powiedział, że jego wnuczek jeździ 30km dziennie.

            Przewodniczący Rady udzielił głosu radnemu Jarosławowi Kołnier, który zapytał, jaka była geneza wniosku komisji, ponieważ radny odnosi wrażenie, że wchodzi tu w grę czysta zawiść polegająca na tym, że „jeżeli mój wnuczek dojeżdża, to niech wnuczek z Łosinki też dojeżdża”. Poprosił radną Walentynę Timofiejuk o wyjaśnienie, dlaczego powstał ten wniosek.

            Radna Walentyna Timofiejuk powiedziała, że ponieważ wniosek padł na komisji, to jej obowiązkiem było go przedstawić radzie. Wniosek powstał ze względu na bardzo wysokie koszty.

Radny Jarosław Kołnier zapytał, jakie to koszty i jakie oszczędności uzyska gmina z likwidacji szkoły?

Radna Walentyna Timofiejuk powiedziała, że oszczędności wyniosą 120 tys. zł.

Radny Jarosław Kołnier powiedział, że uzyska się oszczędności w takiej wysokości przez zwolnienie nauczycielek.

Radna Walentyna Timofiejuk powiedziała, że przez przeniesienie nauczycielek do Narwi.

Radny Jarosław Kołnier powiedział, że wraz z przeniesieniem nauczycielek do Narwi przenosi się również koszty.

Radna Walentyna Timofiejuk powiedziała, że Komisja wysunęła wniosek o likwidację szkoły pod warunkiem przeniesienia nauczycielek do Narwi.

            Radny Mikołaj Kondraciuk zaproponował, aby sprawę likwidacji szkoły w Łosince przełożyć na następną sesję, przygotować i przedstawić radnym koszty utrzymania i możliwe oszczędności. Taką samą opinię wyraziła radna Halina Turbaczewska.

Radny Witalis Gromotowicz zapytał panią Dyrektor Zespołu Szkolno - Przedszkolnego, czy jest możliwość zatrudnienia nauczycielek z Łosinki w szkole w Narwi?

Dyrektor Alina Ostaszewska powiedziała, że w szkole w Narwi nie ma wolnych etatów.

            Wójt zaproponował, aby spotkać się z mieszkańcami Łosinki i porozmawiać.

            Radny Witalis Gromotowicz zaproponował, aby zastanowić się nad dowożeniem do Łosinki dzieci z sąsiednich miejscowości.

            Radny Włodzimierz Dudzicz powiedział, że jest taka możliwość, ponieważ dzieci z Tyniewicz jeżdżą do Czyż.

            Radny Mikołaj Kondraciuk powiedział: „nie ma szkoły, nie ma wsi”.

            Radna Bożena Pogorzelska powiedziała, że warto zrobić rozeznanie, ile dzieci uczęszcza do szkoły w Łosince z podziałem na roczniki, jakie są prognozy ilości dzieci np. na najbliższe 5 lat, spotkać się z rodzicami oraz zapoznać się z kosztami utrzymania i możliwościami zatrudnienia nauczycielek.

Wójt zaproponował zorganizowanie sesji wyjazdowej w Łosince poświęconej temu tematowi.

Przewodniczący Rady zaproponował Radzie zobowiązać Wójta do przygotowania ww. danych, odrzucić wniosek Komisji Budżetu i Finansów oraz zorganizować sesję wyjazdową w Łosince do końca stycznia 2006 roku. Przewodniczący poddał pod głosowanie radnych tę propozycję. W głosowaniu jawnym głosowało 12 radnych. Za głosowało 12 radnych, przeciw – 0, wstrzymało się – 0.

 

Ad. 7.

Nie dotyczy.

 

Ad. 8.

Witalis Gromotowicz odnośnie wypowiedzi Wójta o poszukiwaniach pługa do odśnieżania powiedział, że takie pługi produkuje firma „Pronar”.

Przewodniczący Rady podziękował Przewodniczącemu Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Panu Stefanowi Kuczyńskiemu za szybką reakcję w sprawie dożywiania dzieci.

 

Ad. 9.

Przewodniczący poinformował, że każdy z radnych otrzymał Informację o stanie przygotowań z zakresu ochrony przeciwpożarowej w formie pisemnej (załącznik Nr 9 do oryginału protokołu).

Przewodniczący Rady udzielił głosu Wójtowi, który powiedział, że jeżeli chodzi o działalność ochotniczych straży pożarnych to mamy powody do dumy. W 2004 roku jednostka z Narwi okazała się najlepsza w powiecie. Najprężniej działają jednostki ochotniczej straży pożarnych w Narwi i Łosince a także Trześciance i Tyniewiczach. Na terenie gminy funkcjonuje 12 jednostek ochotniczej straży pożarnej. Trzy z nich są włączone do Krajowego Systemu Ratownictwa Gaśniczego i otrzymują dotacje z przeznaczeniem na zakup sprzętu. W Łosince jest nowy samochód, na którego karosację otrzymaliśmy pieniądze z Zarządu Głównego Straży Pożarnych oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska. W Narwi są nowe władze, które podjęły energiczne działania: przeprowadziły renowację terenowego samochodu oraz remont siedziby jednostki, a także pozyskały środki z Zarządu Głównego na zakup sprzętu. Wójt powiedział, że aby czuć się bezpiecznie należy nie szczędzić środków własnych na straże pożarne oraz poszukiwać źródeł zewnętrznego dofinansowania.

Przewodniczący Rady udzielił głosu Mariuszowi Rakowskiemu z jednostki OSP Narew, który podziękował Wójtowi oraz Radzie za wsparcie finansowe i pomoc przy załatwianiu różnych spraw. Poinformował, że jednostka w Narwi miała 29 wyjazdów, z czego 8 było na terenie Narwi, 15 na terenie gminy i 6 do wypadków drogowych. Poinformował, że jednostka w Narwi ma zostać przemianowana na jednostkę o wyższej randze, wobec czego będzie ona potrzebowała więcej sprzętu oraz samochód.

Wójt dodał, że w UE jest wymóg, by jak najwięcej było zawodowych straży, w związku z tym jednostka z Narwi jako pierwsza w naszej gminie jest wytypowana do przemianowania na zawodową.

            Wójt powiedział, że jeżeli w jakiejś miejscowości, gdzie nie ma straży pożarnej znajdzie się około 6 osób, które chciałyby chronić własną wieś, to jest w stanie przekazać motopompę i węże.

 

Ad. 10.

Przewodniczący powiedział, że otrzymał Informację Urzędu Skarbowego w Hajnówce o złożonych oświadczeniach majątkowych. Powiedział, że poinformuje indywidualnie poszczególnych radnych o niedociągnięciach, aby w następnym roku je wyeliminować.

 

Ad. 11.

            Po wyczerpaniu porządku obrad Przewodniczący Rady zamknął obrady o godz. 12.30.

 

Protokolant:

Joanna Kołnier

Przewodniczący obrad:

Przewodniczący Rady

mgr Eugeniusz Dudzicz

 

Metryka strony

Udostępniający: Joanna Kołnier

Wytwarzający/odpowiadający: Joanna Majewska

Wprowadzający: Joanna Majewska

Data wprowadzenia: 2006-01-02

Data modyfikacji: 2006-01-02

Opublikował: Mariusz Żukowski

Data publikacji: 2006-01-02